Τεχνολογίες αιχμής που βελτιώνουν την εμπειρία καταναλωτή

Queue Busting, self scanning, voice in store, ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού

 

«Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο» υποστηρίζουν τα στελέχη των εταιρειών της τεχνολογίας όταν απαντούν στα αγωνιώδη ερωτήματα των εταιρειών λιανικής σχετικά με το πώς μπορούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο τη σχέση με τους πελάτες τους, μέσω της ενίσχυσης αυτού που ονομάζεται εμπειρία καταναλωτή. Είναι γεγονός πως ο κλάδος της λιανικής, που τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα, ιδιαίτερα στην παραδοσιακή του μορφή, αφενός λόγω της οικονομικής κατάστασης και αφετέρου εξαιτίας της ανόδου των ηλεκτρονικών καταστημάτων, στρέφεται όλο και περισσότερο σε νέες τεχνολογίες οι οποίες δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τον πελάτη, μέσω μίας πιο προσωποποιημένης προσέγγισης και παράλληλα προσδίδουν αξία στην επιχείρηση.

 

Ωστόσο, ο δρόμος δεν είναι εύκολος. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της διεθνούς εταιρείας ερευνών Forrester, ενώ το 72% των επιχειρήσεων υποστηρίζει ότι η βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας είναι η πρώτη τους προτεραιότητα, μόνο το 63% των εμπόρων δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις τεχνολογικής υλοποίησης που θα τους βοηθήσουν να επιτύχουν αυτόν τον στόχο. Σύμφωνα με τους αναλυτές της Forrester οι CIO (Chief Information Οfficer) και οι CMO (Chief Marketing Officer) πρέπει πλέον να συνεργαστούν σε μια προσέγγιση που να συνδέει την τεχνολογία με τον πελάτη μέσω του μάρκετινγκ. Σύμφωνα με την κ. Νεφέλη Πιτουροπούλου, Marketing & Communication Coordinator της Mobile Technology, στην Ελλάδα, παρά τα οικονομικά προβλήματα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, με πρωταγωνιστές τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αναζητούν να επενδύσουν σε τεχνολογίες αιχμής που αυτοματοποιούν και επιταχύνουν τις διαδικασίες στα καταστήματα.

 

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου.