Τμήμα Service

Στο Τμήμα  Service της Mobile Technology κάνουμε  τη διαφορά: 

MT_service_team

  • Διαθέτουμε μια εξαιρετικά εξειδικευμένη και εκπαιδευμένη ομάδα προγραμματιστών, μηχανικών συστημάτων και τεχνικών ικανή να υποστηρίξει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες στο Mobile Computing.

 

  • H εταιρεία είναι το μοναδικό Διεθνές Επισκευαστικό Κέντρο της Intermec στην Ελλάδα κι ένα από τα ελάχιστα επισκευαστικά κέντρα που διαθέτει η Honeywell στην Ευρώπη.

 

  • Υποστηρίζουμε στην Ελλάδα τα προϊόντα που προωθούμε.  Είναι αντίθετο στην πολιτική της εταιρίας να προωθεί προϊόντα που δεν έχει την δυνατότητα να επισκευάσει η ίδια. 

  • Το τμήμα Service απαρτίζεται από Ελληνες μηχανικούς που διαθέτουν όλες τις πιστοποιήσεις από τους οίκους που συνεργάζεται,  λαμβάνοντας συνεχή εκπαίδευση.

 

  • To service μας εδρεύει στην Ελλάδα,  σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, δίνοντας έτσι στον πελάτη αφενός την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα που επιθυμεί αλλά και  προσφέροντας  απασχόληση σε Έλληνες μηχανικούς, υποστηρίζοντας την ελληνική αγορά εργασίας.

 

  • Διαθέτουμε εξαιρετικής ποιότητας εξειδικευμένο ανά μάρκα τεχνικό εξοπλισμό και διαγνωστικά εργαλεία που παρέχουν τη δυνατότητα ρυθμίσεων και ελέγχου, ώστε να επιτυγχάνεται η μείωση του χρόνου αποκατάστασης των βλαβών.

 

  • Χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά και αναλώσιμα, παρέχουμε εγγυήσεις που μόνο τα εξουσιοδοτημένα κέντρα μπορούν να προσφέρουν.

 

  • Προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός CALL CENTER (κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης), το οποίο αποτελείται από άριστα καταρτισμένο προσωπικό, εντείνοντας τις προσπάθειες να προσφέρουμε ακόμα πιο ουσιαστικές υπηρεσίες. Έμπειροι τεχνικοί απαντούν στο τηλέφωνο παρέχοντας τηλεφωνική υποστήριξη, συχνά λύνοντας τα προβλήματα χωρίς να καταστεί η ανάγκη επιτόπου επίσκεψης ή της εισαγωγής του μηχανήματος στο service. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πιστοποιημένοι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν να λύσουν το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν.

 

  • Πέρα από τις στάνταρ υπηρεσίες που προσφέρουμε, μέσω ενός συμβολαίου συντήρησης, το οποίο ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μετά τη λήξη της εγγύησης ή με την αγορά του προϊόντος (from the start) ή εναλλακτικά όταν ζητηθεί (per call), η εταιρία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα από επιλογές υποστήριξης οι οποίες είναι σχεδιασμένες σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να μιλήσει με τον υπεύθυνο πωλητή και να δημιουργήσουν από κοινού ένα πακέτο υποστήριξης σχεδιασμένο στα μέτρα του. Έτσι, για όποια μέθοδο υποστήριξης επιλέξει ο πελάτης μπορεί να απολαμβάνει την αμεσότητα, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα του Τμήματος Service  της εταιρίας.  

  • Τεχνική  υποστήριξη από την Mobile Technology σημαίνει ότι ο εξοπλισμός του πελάτη υποστηρίζεται από τα πιο έμπειρα και εξειδικευμένα χέρια της αγοράς, για να μπορεί να λειτουργεί απρόσκοπτα για πολλά χρόνια.

Διαβάστε περισσότερα στη συνέντευξη της κας Πασσάκου, εδώ

15.04.15 Βραβείο Πελατοκεντρικότητας για τη Mobile Technology
Στην ενότητα καινοτομία στις πωλήσεις & πελατοκεντρικότητα βραβεύθηκε η Mobile Technology πα..